ביטוח מבנה ותכולה
ביטוח מבנה ותכולה
ביטוח מבנה ותכולה
שקופית קודמת
שקופית הבאה

ביטוח מבנה ותכולה

מגוון סוגי ביטוח לדירה ולבית

ביטוח דירה מגן על מבנה ותכולת הדירה מפני סיכונים שונים, העלולים לגרום לנזקים משמעותיים.

גניבה, שריפה, רעידת אדמה. אולי תעדיפו שלא לחשוב על זה אבל הסיכונים הניצבים בפני הדירה שלכם, הנכס החשוב והיקר שבבעלותכם, הם רבים. למדו כאן על ביטוח דירה: מה ביטוח דירה כולל, מה ביטוח דירה לא כולל, ומה כדאי לבדוק לפני שרוכשים פוליסה.

ביטוח דירה אינו דבר של מה בכך. הסתכלו סביבכם: כמה זמן, כסף ומאמץ הושקעו (ועדיין מושקעים) בקניית הדירה והחפצים שנמצאים בה. כמה זיכרונות מעוררים חלק מהפריטים שאספתם במרוצת השנים. איך תרגישו אם יינזקו או ייגנבו? מה תעשו?

ביטוח המבנה

המבנה של הדירה או הבית המפורטים ברשימה, מרפסות, צנרת, מתקני ביוב, ואינסטלציה ,מתקני הסקה, דודים, מערכות סולריות ומתקני טלפון וחשמל השייכים למבנה הדירה וכל החלקים הקבועים במבנה הדירה או מחוברים אליה חיבור קבוע.
חישוב ערך ביטוח המבנה מתבסס על גודל המבנה במ”ר. החישוב מתבצע לפי גודל המבנה במ”ר כפול עלות בנייה למ”ר באותו אזור מגורים שבו נמצא הנכס המועמד לביטוח. ניתן להרחיב בביטוח גם את ערך הקרקע ולא רק את ערך בניית המבנה מחדש

הפוליסה מכסה במקרים הבאים:  אש, ברק, רעם וכן עשן שהוא תופעה יוצאת דופן ולא תופעה קבועה. התפוצצות, התלקחות, פריצה, גניבה, שוד, נפילת כלי טייס, נפילת חפצים מכלי טייס. רעד על – קולי הנגרם על-ידי כלי טייס. נזקי זדון. מומלץ להרחיב את ביטוח המבנה בנזקי צנרת ובנזקי טבע ורעידת אדמה.

ביטוח התכולה

ביטוח תכולה – התכולה שלכם היא אולי הנושא החשוב והעיקרי ביותר בפוליסת ביטוח דירה.

ביטוח תכולה לדירה מכסה מגוון גדול של סיכונים: שוד, פריצה, גניבת תכשיטים או חפצים יקרי ערך אחרים, שריפה שמכלה את הבית, שיטפון או הצפה ממקור מים חיצוני. כמו כן, ביטוח התכולה מבטח כנגד פגעי מזג אוויר שונים כמו ברקים וסערות, התפוצצויות ומקרים נוספים המפורטים בכתב הפוליסה

הדירה שלכם, ואתם כבעליה, חשופים למגוון סיכונים:

נזקי אש כפגיעת ברק, התפוצצות או התלקחות, פריצה או גניבה שמשמעותן אובדן של חפצי ערך, כסף מזומן, מכשירים חשמליים ורכוש אחר, נזקי טבע כגון סערה, סופה, שיטפון או רעידת אדמה המסכנים גם את תכולת הדירה וגם את המבנה עצמו, תאונות הנובעות ממקורות חיצוניים כהצפה ממקור חיצוני, נפילת כלי טיס, התנגשות כלי רכב, פעולות זדון ועוד, נזקים לצד שלישי כאורחים או עוברי אורח, תאונות לעובדי משק בית המועסקים אצלכם

ביטוח מקיף לרכב תתחילו לחסוך ותקבלו סוכן אישי במחיר ישיר

להצעת מחיר לביטוח מבנה ותכולה הטובה בישראל

השאר פרטים ואנחנו נחזור אליך בהקדם

יששכר סוכנות לביטוח,   נייד: 052-8000122,   אימייל: asaf@isa.s798.upress.link

שקופית קודמת
שקופית הבאה

ישנם סוגים שונים של ביטוח דירה המוצעים על ידי חברות הביטוח. 

הדירה היא כנראה הנכס החשוב ביותר בחייכם, הדירה שלכם היא הבית המאכלס את כל התכולה והחפצים האישיים שלכם, היא קורת הגג בו אתם מקיימים את כל אורח חייכם וחיי המשפחה. זאת הסיבה העיקרית כי ביטוח דירה הוא חלק בלתי נפרד מרכישת דירה.

סוגי ביטוח:

ביטוח מבנה –  סוגי ביטוח מבנה הוא חלק מפוליסת ביטוח דירה המבטחת את מבנה הדירה ומכסה הוצאות כלכליות במקרים של נזקים למבנה. ביטוח מבנה מכסה הוצאות על נזקים שנגרמו כתוצאה מאסון כמו שריפה או פיצוץ בלון גז,ובעיות צנרת כמו כן ניתן להוסיף סעיף בחוזה ביטוח דירה המכסה הוצאות שיכולות להיגרם עקב רעידת אדמה.

ביטוח תכולה – התכולה שלכם היא אולי הנושא החשוב והעיקרי ביותר בפוליסת ביטוח דירה. ביטוח תכולת הדירה מכסה על הוצאות על תכולה במקרים של גניבה או על נזקים שנגרמו לתכולת הבית כתוצאה מפריצה לדירה.

ביטוח צד ג' – סוג ביטוח זה הוא האחרון וחשוב לא פחות מהשניים הראשונים. ביטוח צד ג' מכסה את כל ההוצאות הרפואיות ומעניק אחריות חוקית למבוטח במקרים של נזקים שנגרמו לשכנים, מבקרים בדירה שאינם דיירים בה

לצעת מחיר לביטוח מבנה ותכולה

יששכר סוכנות לביטוח,  

נייד: 052-8000122, אימייל: asaf@isa.s798.upress.link